*VALSUL VIETII* - un site despre viata !

20120110

VIATA IN PASI DE VALS - nice pps

Iata un superb pps pe un vals modern , care se incadreaza foarte bine in tema blogului meu si pe care sper sa-l vizionati cu placere , sa vibrati la ritmul valsului si sa-i primiti mesajul cu deschidere si intelegere .
                 





Pentru a-l viziona inca o data  apasati  AICI .

Am gasit de mult acest pps , dar cand am vrut sa-l introduc in blog , mi-a facut numai surprize...neplacute . Cred ca Java script-ul nu este compatibil cu html si zapaceste aceste coduri . Sau scriptul era incorect , caci editorul de text asa imi transmitea . Cred ca cineva se joaca acolo la nicepps.ro si cateodata afiseaza scripturi incorecte . In rest , tot respectul pentru munca celor care creeaza aceste pps-uri , cele mai multe fiind deosebit de inspirate , frumoase si cu multa sensibilitate . Este o usurare sa afli ca exista si oameni sensibili , caci de multe ori , uitandu-te in jur , te ingrozesti de cata insensibilitate dau dovada unii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu